شرکت اسب زر

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

شرکت اسب زر

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

جارو برقی صنعتی اب و خاک_تک موتوره

دستگاه‏ جاروبرقی آب و خاک CB30-1 برای جمع‏ آوری انواع موادمانندگرد وخاک وآب مورد استفاده قرارمی‏گیرد.

ساختاراین جاروبرقی متشکل از موتور مکش، فیلتر، مخزن و لوله و نازل‏ ها می‏باشد. ازاین دستگاه‏ درکارخانه ‏ها،اداره ‏ها،مجتمع ‏های  مسکونی،مساجد،کارواش ‏ها و… استفاده می‏شود.

جاروبرقی صنعتی آب و خاک – تک موتوره






جاروی خیابانی

جاروی خیابانی 6000 ساخت کمپانی ISAL ایتالیا بزرگترین دستگاه جاروی خیابانیشهری – صنعتی در ایران می باشد. این دستگاه جاروی خیابانی در مدل صنعتی و شهری طراحی و تولید می گردد. سیستم جمع آوری مواد توسط جاروی خیابانی 6000 مکانیکی مکش (Mechanical and vacuum) می باشد. جاروی خیابانی 6000 از سه قسمت اصلی تقسیم بندی می شود.


قسمت کنترل دستگاه جاروی خیابانی 6000 شامل کابین دارای سه صندلی می باشد که صندلی راننده به صورت پنوماتیک می باشد. تمامی دستوراتی که اپراتور به دستگاه می دهد از طریق یک صفحه display لمسی داده می شود. شیشه کابین اینجاروی خیابانی پانورامیک است در نتیجه امکان دید بسیار مناسبی برای اپراتور ایجاد می نماید.


  • قسمت فنی جاروی خیابانی 6000

دستگاه جاروی خیابانی 6000 ساخت کمپانی ISAL ایتالیا یک جاروی خیابانی COMPACT می باشد این بدین معنا است که هر دو قسمت حرکتی و جاروی دستگاه توسط یک موتور دیزل 4 سیلندر 175 اسب بخار مجهز به توربو شارژر و اینترکولر ساخت کمپانی مرسدس بنز آلمان تغذیه می گردد. تمامی بخش های دستگاه جاروی خیابانی 6000 به صورت هیدرو استاتیک می باشد. فرمان پذیری دستگاه بر روی هر چهار چرخ می باشد در نتیجه قدرت مانور بسیار بالایی دارد.


  • قسمت جارو جاروی خیابانی 6000

قسمت جاروی این دستگاه جاروی خیابانی از یک برس دیسکی در جلو برای هدایت زباله به مرکز و دو برس دیسکی در کنار و یک برس رولی در مرکز برای انتقال زباله به کانوایر به همراه یک کانوایر انتقال زباله، فیلتر و موتور مکش تشکیل شده است که تمامی زباله ها به داخل مخزن هدایت می شود.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی 

جاروی خیابانی

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

www.asbzar.com

021-54635


کانال آپارات
https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 
www.instagram.com/asbzarco


وکیوم لودر


طراحی با آخرین متدهای روز دنیا توسط پرسنل متخصص، استفاده از بهترین قطعات، مواد اولیه و کنترل کیفی حین تولید سبب شده است که این دستگاهها با دو سال گارانتی ارائه شوند و همچنین خدمات پس از فروش آنها به مدت 10 سال تضمین می گردد.

دستگاههای وکیوم لودر مکنده های پر قدرت صنعتی هستند که برروی تریلر و یاکامیون نصب شده و قابلیت جابجایی دارند. بنابراین دستگاه های وکیوم لودر امکان جمع آوری مواد در یک نقطه و تخلیه آن را در نقاط دور دست دارند. این دستگاه طبق نیاز مشتری طراحی وت ولید میشود. انتخاب نیروی محرکه (دیزل یا الکتروموتور)، حجم مخزن (تا 12 مترمکعب)،ن صب بر روی کامیون یا تریلر و میزان توان موردنیاز (تا 250 کیلو وات) طبق نظر مشتری قابل ارائه میباشد. بخش های مختلف این دستگاه ها شامل واحد مکش، مخزن و فیلتر، شاسی، تابلو برق و خرطومی و نازل ها می باشد. به وسیله این دستگاه ها امکان جمع آوری توده های مواد که بر اثر مشکلات بوجود آمده در خط تولید روی هم انباشته شده اند وجود دارد. امکان بیرون کشیدن مواد و ضایعات از طبقات زیر زمین توسط این دستگاه وجود دارد. جمع آوری و انتقال مواد از طبقات فوقانی ساختمانها به وسیلهمکنده های وکیوم لودر به راحتی قابل اجرا می باشد. امکان انتقال مجدد مواد جمع آوری شده به خط تولید در کارخانه های مختلف وجود دارد.

آماده کردن و خالی کردن بخشهای مختلف در هنگام تعمیرات (مانند غبارگیرها و فیلترهای الکتروستاتیک) نظافت و پاکسازی مکان هایی که امکان دسترسی به آنها وجود ندارند مکان اتصال دستگاه های وکیوم لودر به شبکه لوله کشی و استفاده به عنوان مکنده مرکزی وجود دارد در نتیجه از دستگاه ها به عنوان مکنده مرکزی نیز می توان استفاده نمود. امکان اتصال بیش از 100 متر لوله به دستگاه ها وجود دارد.

از این دستگاه ها در صنایع سیمان، نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و معادن میتوان استفاده نمود. شرکت اسب زر اولین طراح و تولید کننده وکیوم لودر در ایران می باشد. لازم به ذکر است پرسنل این شرکت در هر زمان آماده بازدید از محل، مذاکره حضوری و ارائه پیشنهاد مناسب و اطلاعات بیشتر می باشند.

برای مشاهده و خرید کلیک کنید
www.asbzar.com
021-54635
کانال آپارات
‏http://www.aparat.com/asbzarصفحه اینستاگرام www.instagram.com/asbzarco


غبارگیر صنعتی و تصفیه هوا


شرکت اسب زر عرضه کننده تجهیزات نظافت صنعتی از جمله دستگاه غبار گیر صنعتی می باشد. این دستگاه جهت جمع آوری ذرات معلق بکار می روند که در مراحل مختلف پروسه تولید در هوا پراکنده می شوند. دستگاه غبار گیر صنعتی بعد از مکیدن هوا و ذرات گرد و غبار همراه آن، توسط فیلتر ذرات را از هوا جدا کرده و هوای عاری از آلودگی را به محیط بر می گرداند.

ذرات جدا شده در یک مخزن جمع آوری شده و به راحتی قابل دفع یا استفاده مجدد می باشند. از عوامل مهم در عملکرد یک دستگاه غبار گیر صنعتی حجم هوای مکیده شده توسط دستگاه (دبی) و سطح فیلتر می باشند.
انواع دستگاه غبار گیر صنعتی عرضه شده توسط شرکت اسب زر در مدل های نسبتا کوچک، مجهز به لرزاننده فیلتر می باشد که به صورت اتوماتیک و بعد از اتمام کار دستگاه اقدام به تکاندن فیلتر و ریختن ذرات به داخل مخزن می کند. در صورت بالا بودن میزان آلودگی و یا وجود ذرات بسیار ریز غبار می توان از سیستم های غبارگیر با فیلتر های کارتریجی به همراه سیستم تمیز کننده پالس جت استفاده نمود. در این سیستم با استفاده از هوای فشرده که از بالا به فیلتر دمیده می شود می توان فیلتر را تمیز نمود. یکی دیگر از تجهیزات قابل استفاده در انواع دستگاه غبارگیر صنعتی استفاده از سیکلون می باشد. در این سیستم جدا سازی ذرات از هوا با استفاده از حرکت دورانی هوا انجام می شود. سیکلون ها را می توان در سر راه غبارگیر ها به منظور جدا سازی اولیه ذرات تا قطر 5 میکرون بکار برد. موارد کاربرددستگاه غبار گیر صنعتی انواع دستگاه غبار گیر جهت جمع آوری ذرات معلق بکار می روند که در مراحل مختلف پروسه تولید در هوا پراکنده می شوند.

مشخصات فنی انواع دستگاه غبار گیر صنعتی این شرکت طبق نیاز مشتری قادر است غبار گیر هایی با مکش هوای تا 120,000 متر مکعب در ساعت را طراحی و تحویل نماید. طراحی با آخرین متدهای روز دنیا توسط پرسنل متخصص، استفاده از بهترین قطعات، مواداولیه و کنترل کیفی حین تولید سبب شده است که این دستگاهها با دو سال گارانتی ارائه شوند و همچنین خدمات پس از فروش آنها به مدت 10 سال تضمین می گردد. لازم به ذکراست پرسنل این شرکت در هر زمان آماده بازدید از محل، مذاکره حضوری و ارائه پیشنهاد مناسب و اطلاعات بیشتر میباشند.

گروه صنعتی اسب زر بابیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی، ساخت و تهیه ماشین آلات نظافت صنعتی فعالیت دارد.محصولات صنعتی این شرکت سالهاست در صنایع مختلف ازقبیل صنایع پتروشیمی، نفت، سیمان، خودرو، فولاد، دارویی، غذایی، کاشی و سرامیک، نساجی و بسیاری صنایع دیگر مشغول به کار میباشند. طی این مدت گروه صنعتی اسب زر با خدمات پس از فروش به موقع و موثر توانسته است رضایت این صنایع را بدست آورد.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 
www.instagram.com/asbzarco

تخلیه کاتالیست و سرامیک بال

سیستم های انتقال مواد پنوماتیک برای جابجائی میزان مشخصی از مواد در یک فاصله معلوم طراحی می شود بسته به نوع مواد و فاصله می توان مواد را تا 40 تن در ساعت انتقال داد. امکان جابجائی در فشار مثبت و یا منفی و همچنین بصورت غلیظ (Dense Phase) و یا رقیق (Dilute Phase) نیز وجود دارد.

در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی هنگام تعمیرات اساسی نیاز به یک نوع سیستم انتقال مواد پنوماتیک می باشد که برای تخلیه کاتالیست و شارژ آن و سرامیک بال به کار میرود که به آن مکنده تخلیه کاتالیست میگوییم.

این دستگاه به طور مشخص برای تخلیه راکتورهای محتوی کاتالیست طبق نیاز مشتری طراحی و ساخته میشود. از این دستگاه همچنین میتوان برای بارگیری راکتورها نیز استفاده نمود. نیروی محرکه (دیزل یا الکتروموتور) میزان توان مورد نیاز (تا 250 کیلووات) و مخزن در حجم های متفاوت، با توجه به نیاز قابل ارائه میباشند.

تخلیه سریع : با استفاده از دستگاه مکنده تخلیه کاتالیست میتوان در مدت زمان بسیار کمی نسبت به روشهای سنتی و قدیمی راکتورها را تخلیه نمود.

سرعت بیشتر در فرآیند تخلیه کاتالیست از راکتورها باعث کمتر شدن هزینه تعمیرات اساسی دستگاهها خواهد شد تخلیه بی خطر تخلیه کاتالیست ها بوسیله دستگاه مکنده تخلیه کاتالیست بدون نیاز به وارد شدن نفر به داخل راکتور انجام گرفته و از این لحاظ و با توجه به انباشته بودن راکتورها از گازهای خطرناک، عمل تخلیه بدون هیچگونه خطری صورت میپذیرد.

امکان پر کردن راکتورها : از دستگاه مکنده تخلیه کاتالیست همچنین می توان به منظور انتقال کاتالیست به بالای راکتورها استفاده نمود. بدین منظور با نصب مخزن دستگاه روی ورودی بالای راکتور، با مکش کاتالیست از بشکه های کاتالیست در زیر راکتور می توان کاتالیست ها را به بالای راکتور انتقال داد.

امکان تخلیه در محیط نیتروژن (ازت) برای کاتالیست های Pyrophoric  : در صورت نیاز با تعبیه یک سیستم مخصوص می توان کاتالیست های فوق را در محیط ازت تخلیه و مجدداً گاز را به داخل راکتور هدایت کرد و از تماس کاتالیست ها با اکسیژن جلوگیری کرد.

امکان جدا سازی اولیه نرمه کاتالیست : کاتالیست های مکیده شده توسط دستگاه از نرمه و خاک نیز جدا می شوند. نرمه کاتالیست مکیده شده به صورت مجزا در مخزن جداگانه ای جمع آوری می شود.

 

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر
برای مشاهده و خرید کلیک کنید 
www.asbzar.com
021-54635
کانال آپارات
‏http://www.aparat.com/asbzar
صفحه اینستاگرام 
www.instagram.com/asbzarco